مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن كریم حداقل در ۴۰۰ بقعه متبركه فارس خبر داد.

 

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: همان‌طوری که حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از این اعلام کردند، بناست تا مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن کریم با همکاری بیت‌الاحزان در بقاع متبرکه راه‌اندازی شود.

وی با یادآوری اینکه فارس دارای قریب یک هزار و ۴۰۰ بقعه متبرکه است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این مدارس را حداقل در ۴۰۰ بقعه متبرکه استان راه‌اندازی کنیم.

موسوی اظهار کرد: البته ما هنوز این طرح را در استان فارس اجرایی نکرده‌ایم ولی از سال آینده به یاری خدا این کار را با همکاری مؤسسه بیت‌الاحزان دنبال خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با ایکنا از راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ قرآن کریم در تمام بقاع متبرکه کشور خبر داده بود و همچنین حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، به ایکنا وعده راه‌اندازی این مدارس را حداقل طی دو یا سه سال آینده در تمام استان‌های کشور داده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات