با بازرسی شهرستانهای نورآباد، مصیری، کوه چنار و کازرون
دور جدید بازرسی‌های آموزشی مرکز مدیریت بیت الاحزان از شعب مؤسسه از 30 بهمن با بازرسی شهرستانهای نورآباد، کازرون، کوه چنار و مصیری آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، دور جدید بازرسی‌های آموزشی مرکز مدیریت بیت الاحزان از شعب مؤسسه هفته گذشته برگزار شد.

مقصد این بازرسی‌ها که توسط دو تن از بازرسان اعزامی مرکز مدیریت بیت الاحزان در روزهای ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند انجام شد، شعب و مهد و پیش دبستانی های بیت الاحزان در شهرستان‌های نورآباد، مصیری، کوه چنار و کازرون در استان فارس بود.

در این بازرسی ۱۳ شعبه و تعدادی از مهد و پیش دبستانی‌های مؤسسه از لحاظ تعداد تعداد قرآن آموزان و کیفیت آموزشی کلاس‌ها، میزان تطابق برنامه‌ها با چارچوبهای آموزشی مؤسسه و مواردی از این دست مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

طبق اعلام گروه بازرسی اعزامی تعداد ۵۰۰ قرآن آموز در بخش بزرگسالان و ۳۰۰ قرآن آموز در مهد و پیش دبستانی‌های این چهار شعبه مشغول به فراگیری قرآن کریم هستند.

بررسی مشکلات فراروی شعب و ارائه راهکارهای مرتبط و پیگیری رفع مشکلات از دیگر اهداف این بازرسی‌ها عنوان شده است وطبق برنامه جدید اعلامی از سوی معاونت آموزش مؤسسه، روند بازرسی‌ها با تداوم و نظم بیشتری پیگیری خواهد شد به طوری که هر شعبه دو بار در طول سال مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مقصد بعدی بازرسی‌های شعب که از هفتم اسفند ماه آغاز می‌شود منطقه لارستان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات