مراسم عزاداری سالروز تخریب حرم مطهر ائمه بقیع(علیهم السلام)، با حضور اهالی دهستان خیر و حافظان قرآن در سالن شهید الهی ماهفرخان استهبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مراسم عزاداری سالروز تخریب حرم مطهر ائمه بقیع(علیهم السلام)، شب گذشته ۲۸ فروردین ماه در سالن شهید الهی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور محبین اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) دهستان خیر و حافظان و قرآن آموزان مراکز شبانه روزی حفظ مؤسسه برگزار شد، حجت الاسلام سید جعفر ساجدی امام جمعه شهرستان استهبان سخنرانی کرد.

وی در سخنان خود با ریشه یابی اقدام وحشیانه تخریب حرم مطهر ائمه بقیع توسط وهابیت، علت این امر را ضعف جامعه اسلامی و تسلط استعمارگران عنوان کرد و پیشرفت‌های دفاعی و علمی امروز کشور را عامل امنیت و ثبات در جامعه اسلامی خواند.

مداحی در رثای ائمه مدفون در بقیع توسط ذاکر اهل بیت محمد مهدی شاهسونی و برگزاری مراسم سینه زنی و نوحه خوانی بخش دیگری از مراسم عزاداری ۸ شوال بود.

محمد مهدی شاهسونی

اطعام از سفره با برکت اهل بیت(ع) جهت حاضران، پایان بخش برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است روز ۸ شوال که سالروز تخریب حرم مطهر ائمه بقیع م بنای مقدس بیت الاحزان توسط وهابیت انگلیسی است در تقویم آموزشی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) به نام روز بیت الاحزان نام گذاری شده است و شعب و مراکز قرآنی مؤسسه در این ایام اقدام به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری جهت ائمه مظلوم مدفون در بقیع می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات