مراسم افتتاحیه یکصد و هفتاد و دومین شعبه روزانه مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان و اهالی روستای مروشکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان مراسم افتتاحیه یکصد و هفتاد و دومین شعبه روزانه مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) پنجشنبه گذشته ۲۵ آبان ماه با حضور مسئولان و اهالی روستای مروشکان شهرستان سرچهان برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی بیت الاحزان، حجت الاسلام طلایی امام جمعه و حجت علی سلیمی فرماندار شهرستان سرچهان حضور داشتند، ساختمان بیت الاحزان روستای مروشکان که توسط خانواده مرحوم بیات وقف فعالیت‌های قرآنی شده بود و توسط مسئولین شعبه بازسازی شده بود رسماً افتتاح شد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی در آیین گشایش این شعبه با بیان سخنانی در اهمیت حفظ قرآن کریم به خصوص با توجه به شرایط امروز جامعه، مردم و مسئولان را به کمک و همکاری در پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های این شعبه دعوت کرد.

سخنرانی و بیان گزارشی از روند شکل گیری شعبه مروشکان توسط حجت الاسلام بیات مسئول این شعبه، اجرای برنامه حفظ قرآن کریم توسط دو تن از حافظان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان و تجلیل از خیرین و قرآن آموزان برتر شعبه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است روستای مروشکان روستایی از توابع بخش توجردی شهرستان سرچهان در استان فارس است و قریب ۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این افتتاحیه کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات