مراسم بدرقه کاروان 400 نفره حافظان قرآن کریم و خانواده‌های آن‌ها جهت سفر زیارتی عتبات عالیات روز گذشته 28 اسفند ماه در مقابل ساختمان مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مراسم بدرقه کاروان ۴۰۰ نفره حافظان قرآن کریم و خانواده‌های آن‌ها جهت سفر زیارتی عتبات عالیات روز گذشته ۲۸ اسفند ماه در مقابل ساختمان مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این کاروان در بیت الاحزان نی ریز، با اشاره به حدیث ثقلین گفت: چه قدر زیباست که حافظان قرآن در راستای تمسک به اهل بیت هم گوی سبقت را از همه بربایند.

وی خطاب به حافظان توصیه کرد: درخواستتان از اهل بیت (علیهم السلام) این باشد که حفظ دائمی قرآن و تدبر و تفسیر و فهم قرآن را به شما عنایت کنند و تا زنده هستید در خدمت قرآن باشید و روز به روز بر توجه و بهره وری شما از قرآن کریم افزوده شود.

محمد امین مسئول مؤسسه بیت الاحزان شهرستان نی ریز نیز با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته جهت برگزاری این سفر گفت: خوشبختانه امسال نیز همچون سال گذشته شاهد اعزام کاروان زیارتی حافظان قرآن کریم به عتبات عالیات هستیم و کاروان زیارتی ۴۲۰ نفره شامل حافظان قرآن کریم مرکز حفظ یکساله حضرت زینب کبری شهرستان نیریز به همراه خانواده های ایشان عازم زیارت عتبات عالیت در کشور عراق خواهند بود.

وی در خصوص برنامه سفر گفت: زیارت کاظمین، نجف، سامرا و همچنین اقامت ۱۲ روزه در کربلای معلی در برنامه‌های این سفر پیش بینی شده است.

مشاهده فیلم مراسم:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات