ثبت نام بیست و چهارمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان آغاز شد

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان از آغاز نام نویسی بیست و چهارمین دوره این مراکز از امروز یک اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: در سال تحفیظی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعداد ۱۴ مرکز شبانه روزی در ۸ استان کشور پذیرای نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله مستعد از سراسر کشور می‌باشند.

شاهسونی ادامه داد: ۳ مرکز در شهرستان‌های نی ریز، استهبان و کرمان از خواهران مستعد ثبت نام به عمل می‌آورند و ۱۱ مرکز دیگر ویژه برادران می‌باشد.

مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان در خصوص شرایط پذیرش قرآن آموزان گفت: سلامت کامل جسمی و روحی، تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، عدم تأهل، محدوده سنی ۱۴ تا ۲۲ سال و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره شرایط اصلی این مراکز را تشکیل می‌دهند که افراد علاقمند در صورت داشتن این شرایط می‌توانند جهت نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با اشاره به انجام مصاحبه تخصصی از داوطلبان این مراکز گفت: داوطلبان در صورت قبولی در مصاحبه، به دوره آزمایشی حدود ۵۰ روزه تابستانی راه می‌یابند و در صورت قبولی در آزمون نهایی این دوره و دارا بودن شرایط اخلاقی و روحی لازم، گزینش نهایی ایشان برای دوره یکساله صورت می‌گیرد.

علاقه مندان می‌توانند جهت آگاهی از جزئیات دوره و ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

اشتراک در
اطلاع از
17 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام وقت بخیر این جالب هست اما بنظرم‌ بهتر یود در مورد افرادی یا سنین بالاتر علاقه داشته باشندکه بتوانند از این امکان استفاده کنند .بنده میانسال هستم‌ و دوست داشتم از این‌امکانات استفاده کنم .با تشکر

سلام تا جایی که بنده اطلاع دارم اگر حضوری مراجعه کنید بعد از بررسی شرایطتون احتمال اینکه با خضورتون موافقت بشه هست

سلام روز به خیر
همون طور که مطلعید ، کسانی هستن در مقطع دبیرستان که باید امتحانات نهایی خرداد ماه بدن چون ۶۰ درصد توی کنکورشون تاثیر داره ، در طول دوره حفظ باید چیکار کنن و چطوری باید آزمون ها رو بدن ؟ آیا فرجه به این افراد داده میشه ؟ چون مثلا مؤسسه ی خواهران توی نی ریز امکان تحصیل همراه با حفظ رو دارند و اصلا نیازی به مرخصی تحصیلی نیست و طی همون سال میتونن امتحان بدن ، اگه میشه راهنمایی کنید

سلام و ادب ببخشید در اصفهان هم این شرایط وجود داره؟

سلام برای افراد بالای ۵۰ سال هم برنامه ای دارید؟

با سلام کل هزینه چقدر میشه برا لواسان تهران ممنون

سلام‌ ببخشید هزینه ها ک نوشته شده هزینه یه ساله هست یا هر ماه باید پرداخت بشه؟؟؟

سلام در طول دوره مرخصی برای دیدار با خانواده هم دارید؟

سلام ببخشید بنده از شهرستان اسلامشهر تهران میخوام تو دوره ها شرکت کنم .شرایطم دارم ولی ۲۹سالمه.لطفا راهنمایی کنید کجا مراجعه کنم.

سلام اراک مرکز فعال دارید ؟؟؟