حجت الاسلام هادی سیاری خبر داد:
حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از راه اندازی سه مرکز ویژه دختران در آینده نزدیک خبر داد

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر دهمین دوره طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از افزوده شدن سه مرکز دخترانه به جمع مراکز برگزار کننده طرح رحله طی روزهای آینده خبر داد.

وی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر جهت راه اندازی طرح ملی رحله ویژه خواهران مراحل مقدماتی راه اندازی سه مرکز در استان‌های خوزستان، کردستان و فارس طی شده است و در صورت تأیید نهایی و فراهم شدن همه شرایط، ان شاء الله طی روزهای آینده به جمع مراکز میزبان طرح اضافه خواهند شد.

سیاری با بیان این که در حال حاضر ۳۰ مرکز در ۱۱ استان کشور پذیرای برادران ۱۴ تا ۲۲ ساله جهت دوره تابستانه حفظ اجزاء قرآن کریم هستند گفت: در صورت افزوده شدن این سه مرکز جدید ویژه خواهران و احتمالاً دو مرکز دیگر ویژه برادران تعداد مراکز برگزار کننده طرح به ۳۵ مرکز خواهد رسید.

دبیر طرح ملی رحله تأکید کرد: البته برگزاری طرح در هر کدام از مراکز منوط به استقبال و ثبت نام مخاطبان می‌باشد و در صورتی که مراکز حد نصاب برگزاری طرح را به دست نیاورند لغو یا در مراکز دیگر ادغام می‌شوند.

وی با بیان این که مهلت نام نویسی در دهمین دوره طرح ملی رحله تا پایان خرداد ماه می‌باشد خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط و نام نویسی در طرح به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام و آگاهی از جزئیات طرح کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات