بخش کتبی آزمون پایانی ترم دوم شعب و مدارس حفظ همراه با تحصیل بیت الاحزان در سال 1402 برگزار شد

خدیجه شاهسونی معاون آموزش مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، از برگزاری بخش کتبی آزمون پایانی ترم دوم شعب و مدارس حفظ همراه با تحصیل مؤسسه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با بیان این که این آزمون در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در بین شعب و همچنین مدارس حفظ همراه با تحصیل مؤسسه در سراسر کشور برگزار شد گفت: در این آزمون ۱۴۴۰ قرآن آموز مؤسسه شامل ۱۱۷۵ نفر رشته در شعب مؤسسه و ۲۶۵ نفررشته در مدارس حفظ همراه با تحصیل بیت الاحزان شرکت کردند.

شاهسونی پر استقبال ترین رشته را، رشته روخوانی و روانخوانی سطح یک عنوان کرد و افزود: رشته‌های حفظ جزء یک و حفظ جزء سی نیز از محبوب ترین رشته‌های این آزمون بوده است.

معاون آموزش بیت الاحزان با ارائه آماری از وضعیت پراکندگی شرکت کنندگان این آزمون گفت: این آزمون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان برگزار گردید که فارس، کرمان و تهران به ترتیب بیشترین استقبال را از آزمون داشته اند.

وی افزود: شهرستان‌های فسا، لارستان و شیراز بیشترین آمار شرکت کننده در بین شهرستان‌های کشور و شعب بنارویه، شهر صدرا شیراز و شعبه یک فسا در بین شعب کشور به ترتیب بیشترین حضور در آزمون را به خود اختصاص دادند.

شاهسونی در پایان خاطرنشان کرد: بخش کتبی آزمون ترم دوم نیز طی هفته جاری برگزار می‌گردد و پس از ثبت نمرات قرآن آموزان در سامانه مدیریت آموزشی مؤسسه توسط بازرسان شعبه، گواهی الکترونیکی از طریق این سامانه صادر می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات