محفل انس با قرآن کریم با مشارکت مؤسسه بیت الاحزان در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، به منظور بهره مندی از فضایل ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد زمینه انس بیشتر با تعالیم والای کلام وحی، محفل انس با قرآن کریم در بیست و هفتمین روز ماه ضیافت الله در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد.

در این محفل نورانی که با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با حضور مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مسئولان مؤسسه بیت الاحزان و تعدادی از مسئولین سازمانها و ادارات شهرستان سروستان و نی ریز برگزار شد، تنی چند از حافظان و قاریان برجسته استانی از مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند.

گفتنی است در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بناست برنامه‌هایی قرآنی با مدیریت مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در این شرکت برگزار گردد که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات