سرکارخانم فائزه جلالی حافظ کل قرآن کریم رامهرمزی در مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشجویان در رشته حفظ کل قرآن کریم توانست به مقام اول این دوره از مسابقات دست یابد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از رامهرمزنیوز، سرکارخانم فائزه جلالی حافظ کل قرآن کریم رامهرمزی در سی و دومین جشنواره قرآن و عترت سراسری دانشجویان در رشته حفظ کل قرآن کریم توانست به مقام اول این دوره از مسابقات دست یابد و به مرحله ملی راه پیدا کند.

بر اساس این گزارش، مرحله سراسری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد و در پایان فائزه جلالی، حافظ کل بیت الاحزان موفق به کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات گردید.

 وی در سال ۸۹ در مدارس شبانه روزی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) استان فارس توانست در مدت یکسال حافظ کل قرآن کریم گردد.

 گفتنی است این حافظ قرآن پس از طی دوره حفظ به همراه همسر خود در شهرستان رامهرمز یک شعبه از این موسسه را دایر کرده است که تا کنون توانسته اند بیش از ۱۰حافظ کل قرآن کریم را در شهرستان رامهرمز تربیت کنند.

 همچنین این مرکز در رامهرمز علاوه بر برگزاری تخصصی دوره های حفظ قرآن کلاس آموزشی روخوانی ، تجوید ، صوت و لحن و مهد و پیش دبستانی قرآنی نیز برگزار می کند که علاقه مندان می توانند با شماره تماس ۰۹۱۶۵۱۵۱۹۱۵ ارتباط برقرار کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات