در این رقابت‌ها که در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان در بیش از ۱۰ رشته ورزشی و رشته‌های قرآنی قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و همچنین تفسیر جزء ۱۹ قرآن کریم برگزار شد محمد بریهی، حافظ بیت الاحزانی رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات را از آن خود کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، هفتمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نداجا با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از مناطق و پایگاه‌های نیرویی دریای ارتش برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این رقابت‌ها که در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان در بیش از ۱۰ رشته ورزشی و  رشته‌های قرآنی قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و همچنین تفسیر جزء ۱۹ قرآن کریم برگزار شد محمد بریهی، حافظ بیت الاحزانی رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات را از آن خود کرد.

محمد بریهی اهل خوزستان است و در سال تحفیظی ۹۳-۹۴ در مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) (روستای لای‌خرمی/استهبان/فارس) وابسته به مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

یاد آور می‌شود نفرات منتخب قرآنی به سی و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران که طی دی‌ماه برپا خواهد شد، راه می‌یابند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات