مجتبی فرد فانی و نوید رزمجو، از حافظان شاخص کل قرآن کریم بیت الاحزان به همراه شرکت کننده ترکیه رتبه ممتاز جشنواره بین المللی جوانان جهان اسلام را کسب کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مجتبی فرد فانی و نوید رزمجو، از حافظان شاخص کل قرآن کریم بیت الاحزان به همراه شرکت کننده ترکیه رتبه ممتاز جشنواره بین المللی جوانان جهان اسلام را کسب کردند.

این محفل بین المللی قرآن کریم، با توجه به انتخاب شهر شیراز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی، به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال ٢٠١٧ با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف اسلامی به مدت ۵ روز به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز برگزار گردید.

در این برنامه جوانان و چهره های قرآنی از کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، مالزی، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، لبنان، عراق، سومالی و جمهوری اسلامی ایران در بخش های قرائت و حفظ قرآن کریم به رقابتی دوستانه پرداختند.

در اختتامیه این جشنواره قرآنی که چهارشنبه گذشته در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد، در رشته قرائت جواد هاشم زاده، سید رضا نجیبی، هادی افخمی، عباس کریم از عراق، محمد بن احمد زاهد از مالزی، انس عبداللله جرگل از آلمان حائز رتبه ممتاز یا سطح یک شدند. در رشته حفظ نیز نوید رزم جویی، فاروق شاهین از ترکیه، مجتبی فرد فانی نفرات ممتاز این بخش شدند.

همچنین در رشته قرائت محمد مهدی روحانی، فاتح دورکوت از آلمان، الکین علیو از آذربایجان، سید محمد علی سجادیان و در رشته حفظ محمد مهدی شفاعتیان، سعید جیلانی حسن از سومالی، عطاکان تورکر از آلمان رتبه عالی یا سطح ٢ این بخش را کسب کردند. پیمان رضایی نیز در رشته قرائت حائز رتبه خوب یا سطح سه این بخش شد.

یاد آور می شود این محفل برای اولین بار در کشور با تفاوتی عمده در نحوه ارزیابی و تقدیر از شرکت کنندگان برگزار گردید و شرکت کنندگان برتر در ارزیابی ها به سه سطح ممتاز، عالی و خوب دسته بندی شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات