چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با کسب رتبه های عالی حافظان بیت الاحزان پایان یافت/ الهام حسین زاده رتبه ممتازحفظ 20 جزء و مینا چشم سبز رتبه عالی حفظ 10 جزء را کسب کردند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، طی آیین پایانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان که با حضور مسئولان و مدیران قرآنی استان آذربایجان غربی و جمع زیادی از قرآن‌دوستان در حسینیه ثارا‌لله(ع) ارومیه برگزار گردید از برگزیدگان بخش بانوان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل به عمل آمد.

در این دوره از مسابقات، سرکار خانم الهام حسین زاده از حافظان مؤسسه بیت الاحزان موفق شد در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه ممتاز را از آن خود کند. در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم نیز سرکار خانم مریم چشم سبز از حفاظ خوزستانی مؤسسه رتبه عالی حفظ ۱۰ جزء مسابقات را به دست آورد.

یادآور می‌شود، مسابقات بخش بانوان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ۱۹ تا ۲۶ شهریورماه طی دو بخش و در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل و همچنین رشته‌های معارفی شامل حفظ و معارف احادیث، معارف و حفظ موضوعی و مدیحه‌سرایی و همخوانی، معارف تفسیر در آذربایجان غربی برپا شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات