حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان از تمدید مهلت نام نویسی در طرح های ملی حفظ شبانه روزی قرآن مؤسسه تا روز 10 خردادماه خبر داد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان از تمدید مهلت نام نویسی در طرح های ملی حفظ شبانه روزی قرآن مؤسسه تا روز ۱۰ خردادماه خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی با اشاره به مشکلات پیش آمده در سایت بیت الاحزان در روز آخر ثبت نام مراکز شبانه روزی و درخواست داوطلبان جهت تمدید مهلت نام نویسی در طرح های حفظ قرآن مؤسسه گفت: بنا به تصمیم شورای آموزشی بیت الاحزان، مهلت نام نویسی در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم تا ۱۰ خرداد و همچنین طرح ملی رحله ۷ تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شد.

وی از سایر طرح های مؤسسه بیت الاحزان نیز نام برد و گفت: علاوه بر این دو طرح، این مؤسسه طرح های مختلف دیگری را در سطح ملی و همچنین در شعب مؤسسه برگزار می کند که از آن جمله می‌توان به طرح‌های حفظ مجازی، آیات زندگی، طرح ایلاف و سایر طرح های قرآنی اشاره کرد که علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان به داوطلبان طرح های شبانه روزی بیت الاحزان توصیه کرد ثبت نام را به روزهای پایانی موکول ننمایند و هر چه زودتر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

یاد آور می شود نام نویسی بیست و یکمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان و هفتمین دوره طرح ملی رحله که حفظ شبانه روزی اجزاء قرآن در تابستان است از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و از ابتدای شکل گیری تاکنون در این مراکز بیش از ۱۱۰۰ حافظ کل و بیش از ۱۵ هزار حافظ اجزاء قرآن کریم تربیت شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات