طی مراسم ضیافت افطار مدیران و مسئولان ارشد استان فارس، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در این استان از «مجتبی فردفانی»، برترین حافظ کل قرآن جهان اسلام تجلیل به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از ایکنا، در مراسم ضیافت افطار مدیران و مسئولان ارشد استان فارس که شب گذشته، ۲ تیرماه در شیراز برگزار شد، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در این استان از «مجتبی فردفانی»، نخبه قرآنی استان تجلیل به عمل آورد.
فردفانی در سال جاری و در رشته حفظ کل قرآن کریم سی و سومین مسابقات بین‌المللی قرآن جهموری اسلامی حائز رتبه نخست شده بود که بدین مناسبت به همراه سایر قرآنیان ممتاز این مسابقات در محضر رهبر معظم انقلاب نیز حضور یافت.

تجلیل نماینده ولی فقیه در فارس از «مجتبی فردفانی»
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز در این مراسم ضمن تکریم از مقام شامخ قاریان، حافظان و حاملان قرآن کریم گفت: کسانی که مفاهیم و تفاسیر قرآن را می‌دانند، نزد خداوند دارای جایگاه رفیعی هستند.
وی با یادآوری اینکه فردفانی یکی از جوانان اهل شهرستان گراش استان فارس است، گفت: این مراسم تجلیل نیز به پاس گرامیداشت مقام شامخ حافظان و حاملان و به پاس قدردانی از درخشش این نخبه قرآنی صورت گرفته است.
تجلیل نماینده ولی فقیه در فارس از «مجتبی فردفانی»
رضوی اردکانی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه ماه رمضان، ماه رحمت، غفران، برکت و ماه توبه و عنابه و بازگشت به سوی حق است، گفت: یعنی طلایی‌ترین فرصت در ایام سال، ماه رمضان و به خصوص شب‌های قدر است که در آن کل قرآن به‌صورت دفعی بر قلب پیامبر(ص) نازل شد.

یاد آور می‌شود پیش از این به همت مؤسسه بیت الاحزان و با مشارکت نهادهای متولی امور قرآنی استان فارس، مراسم تجلیل از فرد فانی در تالار حافظ برگزار شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات