حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از آغاز فرآیند برگزاری دهمین دوره طرح ملی رحله در تابستان 1403 خبر داد.

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، از آغاز فرآیند برگزاری دهمین دوره طرح ملی رحله در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

وی با بیان این که تاکنون شاهد برگزاری ۹ دوره طرح ملی رحله در ۹ سال گذشته بوده‌ایم بیان کرد: این طرح از ابتدای شکل گیری ۱۸۸۲۲ نفر مخاطب داشته است که در این بین ۹۸۸۷ نفر پس از ورود به دوره موفق به حفظ یک تا ۴ جزء قرآن کریم شده‌اند.

حجت الاسلام هادی سیاری

سیاری با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد طرح ملی رحله ۱۰ طی روزهای آینده گفت: ان شاء الله پس از برگزاری جلسات جزئیات بیشتری از روند برگزاری طرح را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

گفتنی است طرح ملی رحله، طرح شبانه روزی حفظ اجزاء قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان در تابستان هر سال با همکاری مؤسسات قرآنی کشور برگزار می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
14 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام ببخشید ثبت نام از کی شروع میشه؟
من دی ماه سیزده سالم تمام شده آیا میتوانم ثبت نام کنم؟

سلام ببخشید طرح یکساله حفظ در استان چهارمحال هم برگزار میشه ؟؟؟

به زودی اعلام میشه

سلام و ادب پسر من ۱۲ ساله هست وخیلی علاقه مند به حفظ قرآن . در دوره‌ ی حفظ سه ساله هم شرکت کرد که متاسفانه بعداز دوره‌ای کوتاه دیگه کلاس برگزار نشد و یکسال هست که قرائت و تواشیح کار می کنه.
می خواستم بدونم طرح رحله شامل او می شود یا نه؟

سلام .بنده ۲۴ سالم هست میتوانم ثبت نام کنم

سلام طاعات و عبادات قبول ان شاالله
میخواستم بدونم برای حفظ یکساله در مشهد برای بانوان هست؟

سلام
خیر فقط برای آقایون هست

سلام ببخشید من ۱۴ ساله هستم دوست دارم تو دوره حفظ یکساله قرآن کریم حضور پیدا کنم اگه امکانش هست که بتونم از تحصیل یکسال مرخصی بگیرم و توی دوره ی حفظ یکساله شرکت کنم اگه امکانش هست چجوری باید اقدام کنم؟

باید از طریق مدرسه و آموزش و پرورش شهر و منطقه خودتون اقدام کنید

من پسرم ۱۰ سالشه میتونه بیاد برای دوره تابستانه