نشست توجیهی میزبانان و مدیران آموزشی طرح ملی رحله با حضور، حجج اسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان، ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور و جمعی از مدیران و اعضای ستاد طرح رحله در شهر قم برگزار شد و بر ضرورت حمایت خیرین و بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، در این نشست که پنجشنبه گذشته ۵ خرداد ماه برگزار شد حجت الاسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان سخنانی پیرامون اثرات قرآن بیان کرد و بر پرشورتر برگزار شدن هشتمین طرح ملی رحله در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه نیز در این آیین بر ضرورت ترویج قرآن در بین جوانان اشاره و بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت حوزه در اجرای پرشور هشتمین دوره طرح ملی رحله تاکید کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سیاری دبیر ستاد طرح ملی به تشریح اهداف این طرح پرداخت و بر نقش محوری حوزه های علمیه در برگزاری باشکوه تر طرح ملی رحله تاکید کرد.

وی برگزاری طرح ملی رحله را فرصتی مناسب برای بهره بردن نوجوانان از اوقات فراغت تابستان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رحله امسال با استقبال مردمی مناسبی مواجه شده و ثبت نام آن تا پایان خرداد ماه در ۱۵ استان و ۴۶ شهر و شهرستان ادامه دارد.

او افزود: طرح ملی رحله در حال حاضر برای برادران ۱۴ تا ۲۲ سال برگزار می‌شود و امیدواریم با فراهم آمدن بسترهای لازم در آینده ای نزدیک بتوانیم طرح رحله را برای بانوان نیز برگزار کنیم.

وی ضمن تشکر از نقش متین خلیلی نیکوکار برجسته ملی در اجرای طرح رحله خواستار حمایت ویژه دیگر خیرین و دست اندرکاران در اجرای مناسب رحله هشتم شد.

در این نشست یک روزه ضمن پاسخ به پرسش های حاضرین، راهکارهای تبلیغاتی جذب مناسب قرآن آموزان و مباحث آموزشی طرح توسط حجت الاسلام امینی مسئول آموزش ستاد طرح ملی رحله بیان شد. همچنین در خصوص روش‌های تأمین مکان برگزاری طرح ملی رحله بحث و گفت و گو گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات