پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس در مراسم افتتاحیه:
گام اول بهره‌برداری از مجتمع قرآنی شهید سلیمانی کرمان توسط رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس و برخی از مسئولین کرمانی و همچنین با حضور مدیرعامل موسسه بیت الاحزان و هیأت همراه افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، گام اول بهره‌برداری از مجتمع قرآنی شهید سلیمانی کرمان توسط رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس و برخی از مسئولین کرمانی و همچنین با حضور مدیرعامل موسسه بیت الاحزان و هیأت همراه افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه این مجتمع که با اجرای برنامه های متنوع قرآنی همراه بود، مسئولین مختلف به سخنرانی پرداختند و ابعاد مختلف این موقوفه قرآنی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از بانیان خیر و کسانی که در احداث و بنای این مجتمع فرهنگی نقش ایفا کردند اذعان داشت: با پیگیری های بعدی و همراهی و حمایت مسئولین از این حرکت قرآنی این مجتمع به نگین فعالیت‌های قرآنی در استان کرمان مبدل می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و از موفقیت بیت الاحزان در عرصه حفظ قرآن کریم ابراز خرسندی نمود و از مسئولین کرمانی خواست نهایت تلاش خود را در تجهیز و رونق این مجتمع قرآنی به‌کار گیرند.

علیدادی، طهارت و پاکی وجودی حفاظ و فعالین قرآنی را از ویژگی‌های شاخص این گونه مجموعه ها دانست و گفت: با اجرای برنامه های قرآنی زمینه جذب و هدایت افراد منحرف به صراط مستقیم فراهم می گردد.

سردار حمید شفیعی از همرزمان شهید در ادامه با بیان خاطراتی از سردار سلیمانی، به انس زائدالوصف سردار سلیمانی نسبت به قرآن کریم اشاره کرد و از حاضرین در جلسه خواست تا همچون سردار سلیمانی، التزام عملی به قرآن کریم داشته باشند.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر عامل موسسه بیت الاحزان دیگر سخنران این مراسم بود. وی ضمن معرفی موسسه بیت الاحزان، در بیاناتی به ظرفیت فرهنگی والایی که به واسطه شهادت سردار سلیمانی در کرمان ایجاد شده است اشاره کرد و از مسئولین کرمان پیگیری و حمایت‌های بیشتر و مستمر بعدی در خصوص تجهیز و رونق این مجتمع منتسب به این شهید والا مقام را مطالبه نمود.

اجرای برنامه حفظ قرآن توسط دو تن از حافظان کل قرآن کریم و اهداء جوائز به برگزیدگان مسابقاتی که روز قبل به همین مناسبت در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شده بود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات