به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سومین نشست توجیهی طرح ملی رحله در مکان مؤسسه مرکزی بیت الاحزان برگزار گردید. در این نشست که با حضور رئیس، اعضای ستاد و کادر آموزشی اجرایی طرح رحله در سراسر کشور و با هدف بررسی مباحث آموزشی_اجرایی طرح برگزار گردید شرح وظایف و مکان خدمت هر یک از اعضا و کادر آموزشی تعیین شد.

حجت الاسلام سیاری رئیس ستاد طرح ملی رحله در این نشست زمان مصاحبه داوطلبان طرح ملی رحله را ۴ و ۵ تیرماه عنوان کرد و در خصوص زمان حضور کادر آموزشی جهت انجام مصاحبه و گزینش داوطلبان اظهار داشت: کادر آموزشی یک روز قبل از تاریخ مصاحبه در محل‌های برگزاری طرح حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام سیاری در خصوص مکان برگزاری مصاحبه یادآور شد: داوطلبان جهت اطلاع از مکان برگزاری مصاحبه می‌توانند با شماره تلفن های مدارس انتخابی خود مندرج در دفترچه شماره ۲ تماس حاصل نمایند.

رئیس ستاد طرح ملی رحله به همراه داشتن مدارک (مندرج در دفترچه شماره ۱) را جهت مصاحبه ضروری عنوان کرد و افزود: پس از انجام مصاحبه، داوطلبانی که در مصاحبه قبول می شوند در عصر روز نهم تیر به صورت همزمان در سراسر کشور در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره این طرح حضور خواهند یافت.

یاد آور می شود در مراسم افتتاحیه که همه ساله در ابتدای طرح برگزار می شود داوطلبان به همراه اولیا و میزبانان طرح و مسئولین شهر محل برگزاری حضور پیدا می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات