پنجمین مرحله دوره طرح ولایت ویژه حافظان و مربیان بیت الاحزان در تاریخ 24 تا 26 آبان ماه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، پنجمین مرحله دوره طرح ولایت ویژه حافظان و مربیان بیت الاحزان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این دوره که با محوریت تدریس پنجمین کتاب از مجموعه کتب اندیشه اسلامی با عنوان «فلسفه حقوق» تألیف مصطفی دانش پژوه و جواد عابدینی برگزار شد ۲۱ حافظ و مربی قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان از استان‌های تهران، کرمان و فارس حضور داشتند.

تدریس این دوره را حجت الاسلام بابانژاد از اساتید و مدرسین مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بر عهده داشت.

گفتنی است طرح ولایت شامل ۶ کتاب مبانی اندیشه اسلامی می‌باشد که توسط مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و هر یک از این کتب بصورت نظام مند به بیان وجهی از ابعاد مبانی اندیشه‌ی اسلامی می‌پردازد.

پیش از این ۴ دوره طرح ولایت با محوریت آموزش کتاب‌های «معرفت‌شناسی»، «خدا‌‌شناسی» ،« انسان‌شناسی» و «فلسفه اخلاق» در مؤسسه بیت الاحزان برگزار شده است و مرحله ششم و پایانی این دوره نیز در آینده با محوریت کتاب «فلسفه سیاست» برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در دوره در صورت قبولی در آزمون پایانی گواهی شرکت در دوره را از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دریافت خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات