17 مدیر و مسئول شعب بیت الاحزان گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست مدیران و مسئولان شعب مؤسسه در استان فارس پنجشنبه ۶ خرداد در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این نشست که ۱۲ تن از مدیران و مسئولان شعب به صورت حضوری و ۵ تن به صورت مجازی حاضر بودند، هر یک از حاضران در نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک سال و نیم گذشته شعب بیت الاحزان در شرایط کرونایی کشور، تجربیات و ابتکارات صورت گرفته جهت برپا نگه داشتن فعالیت های قرآنی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

از دیگر برنامه های این نشست یک روزه، ارائه برنامه آموزشی ۶ ماه پیش روی شعب بیت الاحزان توسط سرکار خانم شاهسونی معاون آموزش خواهران بیت الاحزان، ارائه گزارشی از برنامه های مراکز شبانه روزی و طرح ملی رحله و تشویق قرآن آموزان به شرکت در این طرح ها و توجیه برنامه جدید سامانه حسابداری یکپارچه بیت الاحزان توسط جناب آقای عمادی سرپرست جهاد خود کفایی مؤسسه بود.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان از فعال شدن معاونت آموزش برادران بیت الاحزان خبر داد و در ادامه احکام انتصاب مدیران جدید بیت الاحزان در بخش معاونت منابع انسانی، جهاد خودکفایی و روابط عمومی را تقدیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات