در ادامه نشست‌های دوره‌ای مسئولان و مدیران بیت الاحزان:
نشست مسئولان و مدیران بیت الاحزان شهرستان فهرج کرمان با حضور مدیر مسئول موسسه و معاونت‌های مختلف در شهر فهرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، نشست مسئولان و مدیران بیت الاحزان شهرستان فهرج واقع در استان کرمان با حضور مدیر مسئول و معاونت‌های مختلف موسسه، پنج‌شنبه نهم دی ماه، در شهر فهرج برگزار گردید.

در این نشست، مسئولان و مدیران شعب شهرستان فهرج به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های شعبه خود پرداختند و تجربیات خود را در اختیار سایر شعب قرار داده و در جهت حل مشکلات شعبه خود با سایر همکاران و مسئولان به مشورت و رای‌زنی پرداختند.

پس از آن مسئولان و مدیران مرکز مدیریت، ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد مربوطه و برگزاری کارگاه‌های تخصصی به سؤالات مسئولان و مدیران شعب پاسخ دادند و جهت حل مشکلات مطرح شده راه‌کارهای مختلفی را ارائه نمودند.

در پایان این نشست علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با جمع‌بندی مطالب و پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط حاضرین، مصوبات جلسه را اعلام و با ارائه سخنرانی انگیزشی ضمن تقدیر از شعب شهرستان فهرج آن‌ها را به خدمت و تلاش بیشتر در راستای اهداف قرآنی و فرهنگی موسسه فراخواند.

از مرکز مدیریت موسسه قاسمعلی عمادی سرپرست جهاد خودکفایی و حسابرس شعب بیت الاحزان، خانم‌ ها اردالی و مسرور کارشناسان معاونت آموزش خواهران و امین افشارنیا سرپرست روابط عمومی موسسه سخنرانی کرده و در حوزه کاری خود بحث و تبادل نظر نمودند.

روایت‌گری از رشادت‌های مدافعان حرم و به‌خصوص خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی توسط یکی از راویان جهاد و مقاومت و نیز ذکر مصیبت و سوگواری به مناسبت ایام فاطمیه از دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود.

یاد آور می‌شود پیش از این، پنج دوره نشست مدیران و مسئولان شعب بیت الاحزان با حضور مدیران مرکز مدیریت مؤسسه در شهرستان‌های استهبان، فسا، داراب، لار و نیریز برگزار شده بود و نشست فهرج ششمین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی مشترک مدیران شعب و مسئولان مرکز مدیریت بیت‌الاحزان و اولین نشست خارج از استان فارس این مؤسسه می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات