نشست مسئولان و مدیران شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از رامهرمزنیوز حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیرمسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان در ابتدا به اهمیت کار تشکیلاتی اشاره ای کرد و گفت: موسسه بیت الاحزان و یا هر نهاد فرهنگی مردمی  اگر بخواهد در کار خود موفق شود باید کار را بصورت تشکیلاتی انجام دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام شاهسونی به بررسی مشکلات طرح ملی رحله(حفظ ۴جزء قرآن در تابستان) و برطرف شدن آن پرداخت ، سپس گزارشی از چگونگی روند برپایی طرح و همچنین نقاط ضعف و قوت آن ارائه کرد.

آیت‌الله حیدری عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اهواز در این جلسه حضور پیدا کرد و مدیران شعب خوزستان هم گزارشی از فعالیت های شهر خود به وی دادند.

آیت الله حیدری پس از شنیدن گزارش فعالیت های موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در خوزستان ،گفت : موسسه بیت الاحزان همچون شجره ی طیبه ای است که روز به روز، به برکت حضرت زهرا(س) و خادمان با اخلاص آن شاخه و برگ آن بیشتر می شود.

وی ادامه داد : از وقتی که مدارس شبانه روزی حفظ قرآن یکساله بیت الاحزان را از نزدیک دیدم تصمیم گرفته ام نمونه ای از این حرکت زیبا را در اهواز با نام الغدیر راه اندازی کنم.

گفتنی است اکنون در اهواز ، رامهرمز ، آبادان ، امیدیه ، شوش، شهرک حر، شهرک الوان ، شادگان ، سوسنگرد و هفتگل شعب این مؤسسه مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات