در نشست شورای اداری بیت الاحزان صورت گرفت:
در نشست شورای اداری بیت الاحزان قاسمعلی عمادی به عنوان معاون جدید اداری مالی و نصیر شاهسونی به عنوان معاون امور اقتصادی و جهاد خودکفایی مؤسسه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، در نشست شورای اداری بیت الاحزان معاونان جدید اداری مالی و امور اقتصادی مؤسسه معرفی شدند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان در این نشست که پنجشنبه گذشته ۸ دی ماه برگزار شد گفت: با توجه به تجربیات و توانمندی‌های خوبی که آقای نصیر شاهسونی در مباحث اقتصادی دارند، از امروز به عنوان معاون امور اقتصادی و جهاد خودکفایی مؤسسه خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقای قاسمعلی عمادی که تخصص اصلیشان مباحث امور مالی و حسابداری است و با تلاش‌های اخیر ایشان شاهد یکپارچه شدن امور مالی مؤسسه بوده‌ایم از این به بعد عهده دار سمت معاونت امور اداری و مالی بیت الاحزان خواهند بود.

مدیر مسئول بیت الاحزان ضمن قدردانی از اقدامات نصیر شاهسونی و قاسمعلی عمادی در سمت‌های قبلی ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با این جابه‌جایی صورت گرفته شاهد نظم بخشی بیشتری در مباحث امور مالی مؤسسه و همچنین پیشرفت‌های بیشتر در امور اقتصادی و درآمدزایی بیت الاحزان باشیم.

یادآور می‌شود پیش از این نصیر شاهسونی عهده دار سمت مسئول امور مالی و اداری و قاسمعلی عمادی نیز معاون امور اقتصادی و جهاد خودکفایی مؤسسه بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات