زیربنای این مدرسه 30 هزار متر و در جوار امامزاده ای در یک روستای سرسبز و خرم در 35 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است. / مدرسه ثامن الحجج (علیه السلام) دارای حجره‌های هشت تخته جهت قرآن آموزان است

 

مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) شعبه مشهد از ثبت نام دوره یکساله حفظ و تفسیرقرآن کریم تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) محمد مروج کاشانی گفت: اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم وابسته به مؤسسه بیت الاحزان در خراسان رضوی به نام مبارک حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) نامگذاری شده است و علاقمندان به حفظ قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir در این مدرسه ثبت نام نمایند.
وی در خصوص شرایط و امکانات مدرسه افزود: زیربنای این مدرسه ۳۰ هزار متر و در جوار امامزاده ای در یک روستای سرسبز و خرم در ۳۵ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است.
مروج کاشانی خاطر نشان کرد: این زمین توسط سازمان اوقاف استان در اختیار این مدرسه قرار گرفته است و با تخصیص ۵۰ میلیون تومان وام، و هماهنگی هیئت امنای امامزاده بنا داریم ششمین مدرسه شبانه روزی بیت الاحزان را در این مکان راه اندازی کنیم.

مدیر بیت الاحزان مشهد با اشاره به این که مدرسه ثامن الحجج (علیه السلام) دارای حجره‌های هشت تخته جهت قرآن آموزان است در خصوص محوطه مدرسه اظهار داشت: محوطه اطراف مدرسه محیطی باز و سرسبز است و جهت مهیا سازی شرایط، به تازگی اقدام به کاشت ۵۵۰ نهل میوه و غیر میوه شده است.
وی در پایان تأکید کرد: دوره آزمایشی چهل روزه این مدرسه نیز در مکانی با امکانات مناسب در ۵ کیلومتری مشهد برگزار خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این مدرسه را ملاحظه فرمایید:

اشتراک در
اطلاع از
12 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

فقط پسرا. پس دخترا خانم ها چی. چند سال به خاطر کرونا کوفتی تمام کلاس های حرم کنسل شده.گس ما خانم ها چی پسرا چهار روز دیگه مرد میشن اصلا مسئول تربیت فرزند وقبول نمیکنند. این دخترا هستن که مادران آیندن غیر مادر بودن وآشپزی کردن وهمسرداری واقعا احتیاج به علم دارن وچه علمی بهتر از علوم قرآنی.
خواهشا یه کاری برای خانم ها انجام بدین.

شرایط ثبت نام رو لطف میکنید

ببخشید مهلت ثبت نام بعد اربعین هم دارید

آدرس دقیق وتلفن موسسه رو میخوام پسرم بیارم ثبت نام

سلام ثبت نام کردیم ولی خبری نشد؟کلاس هاازکی برگزارمیشن؟

برای دختران هم هست؟