مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی قرآن حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: قرآن‌آموزان مؤسسه در مسیر حفظ ترتیبی به جزء دهم مصحف شریف رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، مجتبی علیرضالو مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی قرآن حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: قرآن‌آموزان مؤسسه در مسیر حفظ ترتیبی به جزء دهم مصحف شریف رسیدند.

این حافظ کل قرآن کریم افزود: در حال حاضر ۱۵ قرآن‌آموز و فراگیر از آقایان در اقشار مختلف دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در گروه سنی ۱۴ تا ۲۲ سال هستند.

وی با اشاره به اینکه فراگیران پذیرش شده در مؤسسه از افرادی هستند که دوره آزمایشی ۴۵ روزه تابستان را با موفقیت سپری کرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر حافظان حفظ ۱۰ جزء از قرآن را به اتمام رسانده‌اند که در کنار آن از آموزه‌های مفاهیمی، نکات تفسیری، کارگاه‌های مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

علیرضالو ادامه داد: به منظور ایجاد بستر تشویقی و انگیزه میان قرآن‌آموزان، اتمام حفظ ۱۰ جزء حافظان، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام ایمانی، امام‌جمعه لواسان و تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان، اجرای برنامه حفظ توسط حافظان مؤسسه برگزار شد.

مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه داد: سال تحفیظی حفظ تخصصی یک‌ساله در تیرماه سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد که حافظان طی آن به درجه حفظ کل خواهند رسید.

متقاضیان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از این مرکز شبانه‌روزی یا سایر شعب می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان مراجعه کنند یا با شماره‌ ۰۹۰۴۶۷۴۸۷۹۰ تماس بگیرند.

همچنین دوره‌های این مرکز در منطقه لواسان و با همکاری حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات