حجت الاسلام سیاری دبیر طرح ملی رحله خبر داد:
حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از پایان هشتمین دوره این طرح ملی با برگزاری اختتامیه و تقدیر و اعطای گواهی به قرآن آموزان در سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از پایان هشتمین دوره این طرح ملی با برگزاری اختتامیه و تقدیر و اعطای گواهی به قرآن آموزان در سراسر کشور خبر داد.

وی با ارائه اطلاعاتی از هشتمین دوره طرح ملی رحله گفت: در این طرح که از ۱۵ تیرماه آغاز شد با احتساب دوره آزمایشی مراکز شبانه روزی یکساله حدود ۳۰۰۰ نفر نام نویسی کردند و در ۴۱ مرکز از ۱۳ استان کشور به حفظ قرآن کریم مشغول شدند.

این استاد و حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: پس از ثبت نمرات و صدور مدرک الکترونیکی قرآن آموزان، اختتامیه دوره طی سه روز گذشته در تمامی مراکز برگزار گردید و به این ترتیب هشتمین دوره طرح ملی رحله به طور رسمی به پایان رسید.

حجت الاسلام سیاری با تقدیر از زحمات همه دست اندر کاران برگزاری طرح ملی رحله گفت: از تمامی کسانی که در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این دوره ما را یاری کردند به ویژه همکارانم در ستاد طرح ملی رحله، میزبانان، مدیران و کادر اجرایی و آموزشی طرح تقدیر و تشکر می‌کنم چرا که انصافا با وجود همه کمبود ها و کاستی‌ها زحمات زیادی بر خود هموار کردند و طرح را به شکل مطلوب و شایسته ای برگزار نمودند.

دبیر طرح ملی رحله در پایان از همه نهادهایی که در برپایی این دوره مؤسسه بیت الاحزان را یاری کردند به ویژه حوزه علمیه به سبب مساعدت در پرداخت حق الزحمه اساتید طلبه دوره تشکر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

احسنت خداقوت