همزمان با ولادت حضرت ولی عصر(عج) شعبه بیت الاحزان روستای چاهشک در۷ کیلومتری مشهد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ابتدای این مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت السلام بهمنی، امام جمعه شاندیز اقامه شد.

 دکتر محمد دهقان نماینده مردم شهرستان های چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام رحمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه و شاندیز، حجت الاسلام علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسولان شهرستان میهمان این مراسم بودند.

بنابر این گزارش تجهیز این شعبه توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه و شاندیز از محل موقوفه محمد ظهیر الدوله تامین شده است و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز کمک های قابل توجهی در راستای راه اندازی این شعبه انجام داده است.

همچنین در این مراسم آقای ابوذر اثنی عشری به عنوان مدیر شعبه و سرکار خانم نداف به عنوان مدیر داخلی شعبه معرفی شدند و اطعام قرآنی حدود ۶۰۰ نفر از اهالی روستا و روستاهای همجوار از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه بود.
شایان ذکر است آقای محمد مروج کاشانی، مسئول بیت الاحزان در استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۲-۹۳ در مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای لای خرمی(استهبان/فارس) موفق به حفظ کل قرآن کریم شد. راه اندازی شعبه چاهشک و اولین مدرسه شبانه روزی حفظ در مشهد مقدس از اقدامات این فعال قرآنی موسسه بیت الاحزان است.

در ذیل تصاویری از این مراسم و همچنین مکان شعبه چاهشک ملاحظه بفرمایید:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات