حجت الاسلام شاهسونی در پیامی سالروز تخریب قبور ائمه بقیع را تسلیت گفت
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در آستانه هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع که در تقویم آموزشی فرهنگی بیت الاحزان به نام «روز بیت الاحزان» نام گذاری شده است، با صدور پیامی، از همه شعب مؤسسه و علاقمندان اهل بیت عصمت و طهارت دعوت کرد برنامه ‌های این روز را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در آستانه هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع که در تقویم آموزشی فرهنگی بیت الاحزان به نام «روز بیت الاحزان» نام گذاری شده است، با صدور پیامی، از همه شعب مؤسسه و علاقمندان اهل بیت عصمت و طهارت دعوت کرد برنامه ‌های این روز را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنند.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

مقارن با هشتم شوال هر سال دگر باره، قلوب شیعیان و آزادگان عالم از جنایت شنیع وهابیت مرتجع در تخریب قبور مطهر ائمه بقیع و بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) که خود نماد مظلومیت بانوی دو عالم است به رنج می آید. جنایتی که به اذعان بسیاری، می‌توان آن را مصداق بارز حمله به تاریخ اسلام و باورهای ریشه دار شیعیان دانست.
هشتمین روز از ماه شوال سالروز تقابل ارتجاع برخاسته از استعمار علیه شیعه گری و مهدویت است. فرا رسیدن این روز بر عموم مسلمانان و باورمندان عالم تعزیت باد.
به باور ما بقیع مظلوم باید احیاء شود و بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) و قبور مقدس حضرت امام حسن مجتبی، امام زین العابدین، امام محمد باقر و امام ‌جعفر‌ صادق علیهم‌السلام در جایگاه مفاخر بی بدیل عالم تشیع باید بازسازی شوند و آرامگاه نورانی این بزرگواران که محل نشر آیه های نور بوده است لازم است باشکوهتر ساخته شوند.
موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) با استعانت از ساحت مقدس اهل بیت ( ع )، این روز را به حرمت مظلومیت خاندان عصمت و طهارت به نام «روز بیت الاحزان» و آغاز «هفته بیت الاحزان» نام گذاری کرده است و هر ساله آن را در کلیه شعب خود گرامی می دارد.
امسال نیز مقارن با ۸ شوال که همزمان با بیستم اردیبهشت ماه است با یادآوری دوباره فجایع صورت گرفته در این روز، از کلیه دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) دعوت می‌کنیم ضمن زنده نگاه داشتن مظلومیت خاندان مطهر پیامبر ( ص ) در این واقعه تاسف بار، با برگزاری مراسم سوگواری و برنامه‌های مختلف، سالروز تعرض به قبور مطهر ائمه بقیع را هرچه با شکوه‌تر گرامی دارند.

علیرضا شاهسونی
مدیر مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا ( س )

اشتراک در
اطلاع از
2 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام ان شاءالله به فضل الهی دربقیع حرم میسازیم

لاالاالله