با راه اندازی دو مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یکساله کل قرآن کریم در تهران جمع مدارس حفظ مؤسسه بیت الاحزان به 9 مدرسه افزایش یافت/ یکی از مدارس ویژه خواهران

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه از راه اندازی دو مدرسه شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم در کلانشهر تهران خبر داد.

به گفته وی با رایزنی های صورت گرفته توسط مؤسسه بیت الاحزان با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر قرآن کریم حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه) (شعبه ۱) ویژه برادران و مدرسه حفظ و تدبر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) (شعبه ۲) ویژه خواهران در کلانشهر تهران آغاز به کار کرد و ثبت نام آن از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد : با افزوده شدن این دو مدرسه، جمع مدارس شبانه روزی بیت الاحزان به ۹ مدرسه افزایش یافت و تعداد مدارس ویژه خواهران به ۳ رسید.

شاهسونی در خصوص دلیل راه اندازی این مدارس در تهران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی کل قرآن کریم بیت الاحزان در روستاها و شهرهای کوچک و استقبال جوانان از اقصی نقاط کشور و برخی کشورهای خارجی جهت حضور در این مدارس، اما حضور و استقبال جوانان از شهرهایی مانند تهران و سایر کلانشهرها به دلیل قرار گرفتن اکثر مدارس در استان فارس، بعد مسافت و دوری از مرکز و پایتخت، خیلی اندک و ناچیز بوده است. لذا مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با توجه به ارتباط آسان اکثر نقاط کشور با کلانشهر تهران با راه اندازی این مدارس، محیطی را جهت حضور جوانان از سایر نقاط کشور به تهران فراهم نمود.

یاد آور می‌شود مؤسسه بیت الاحزان در سال ۱۳۸۰ اولین مدرسه حفظ تخصصی خود را در روستای محمد آباد (استهبان/ فارس) در مکان های استیجاری راه اندازی نمود.

علاقمندان جهت ثبت نام در این مدارس می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات