تجلیل از حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان در 4 اسفند ماه
تاریخ برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین صبح پنجشنبه چهارم اسفند ماه می‌باشد و مکان برگزاری جشنواره نیز حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) (شاهچراغ) در شیراز خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان سومین نشست هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره ملی جبرئیل امین به منظور تجلیل از حافظان تربیت شده یک سال اخیر مؤسسه بیت الاحزان صبح امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر مسئول مؤسسه، معاونان و کارکنان مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار گردید در خصوص مکان، زمان و نحوه برگزاری بیستمین جشنواره، تشکیل کمیته‌ها جهت هماهنگی‌های بیشتر، دعوت از مسئولین و مدعوین و برنامه ریزی اقدامات پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس مصوبات این نشست تاریخ برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین صبح پنجشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری می‌باشد و با هماهنگی‌های صورت گرفته قبلی، مکان برگزاری جشنواره نیز حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) (شاهچراغ) در شیراز خواهد بود.

گفتنی است جشنواره ملی جبرئیل امین، آیین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) است که در یک سال منتهی به جشنواره موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند و مؤسسه بیت الاحزان طی نوزده سال گذشته هر ساله اقدام به برگزاری آن با شکوه و عظمت خاصی می‌کند به طوری که به عنوان بزرگ‌ترین جشن تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در کشور شناخته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

عالی☑️☑️☑️

عالی☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️

❤️