در پی استقبال خوب از طرح نورالسبطین:
برای شرکت کنندگان این طرح، جشن ازدواجی نمادین تدارک دیده‌ایم که ان شاالله بعد از ماه مبارک رمضان در یک مراسم نورانی در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از برگزاری جشن نمادین ازدواج حافظان شرکت کننده در طرح «نورالسبطین» مؤسسه بیت الاحزان در حرم حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوبی که حافظان قرآن از طرح ازدواج آسان «نورالسبطین» کرده‌اند اعلام کرد: حافظانی که در این طرح شرکت نموده‌اند هدیه سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیهما السلام) را دریافت می‌کنند.

وی در توضیح این هدیه افزود: برای شرکت کنندگان این طرح، جشن ازدواجی نمادین تدارک دیده‌ایم که ان شاالله بعد از ماه مبارک رمضان در یک مراسم نورانی در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

گفتنی است طرح «نور السبطین» که به پیشنهاد و حمایت مالی یکی از خیرین بزرگوار در مؤسسه بیت الاحزان اجرایی شده است، طرح ازدواج آسان حافظان قرآن کریم است به این صورت که هر یک از حافظان این مؤسسه در صورت ازدواج در حد فاصل بین میلاد امام حسین (ع) و میلاد امام حسن (ع)، جهیزیه کامل را به عنوان هدیه ازدواج دریافت خواهند کرد.

 

علاقمندان جهت شرکت در طرح می‌توانند با شماره : ۰۹۹۰۱۹۳۳۹۹۴ تماس حاصل نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

آیا این طرح همه ساله هست؟

کاشکی به همه حافظان تعلق میگرفت