مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر لزوم ترویج آموزه‌های قرآن گفت: هیچ چیز کشور را نجات نخواهد داد مگر آمیخته شدن با آموزه‌های قرآنی به هر شکل ممکن

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به نقل از ایکنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، ۷ شهریورماه در جشنواره ملی «جبرئیل امین» که هم اکنون در تالار حافظ شیراز در حال برگزاری است، گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان کار خود را از یک روستای کوچک شروع کرد و امروز سرآمد مؤسسات قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی در کشور شده است.
وی با بیان اینکه هیچ چیز کشور را نجات نخواهد داد مگر آمیخته شدن با آموزه‌های قرآنی به هر شکل ممکن، افزود: مسائل و مشکلاتی که در جامعه ما دیده می‌شود تنها با استفاده از آموزه‌های قرآنی حل خواهند شد.
سهرابی با اشاره به حضور گسترده حافظان قرآن از سراسر کشور در این مراسم گفت: امروز ۲۴۳ حافظ کل قرآن در این مراسم تجلیل می‌شوند که امیدواریم روزی برسد که این تعداد افراد خودشان بانی ۲۴۳ حافظ کل قرآن دیگر شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت از فعالیت‌های قرآنی به خصوص فعالیت مؤسسات مردمی بتوان آموز‌ های قرآن را بیش از پیش در جامعه نشر داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات