در آخرین روز ماه مبارک رمضان یکصدو چهل و دومین شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در بخش ارد از توابع (گراش/ فارس) افتتاح شد.

 

در آخرین روز ماه مبارک رمضان یکصدو چهل و دومین شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در بخش ارد از توابع (گراش/ فارس) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این افتتاحیه که همراه با مراسم محفل انس با قرآن کریم بود علاوه بر حضور گسترده جوانان و مردم، امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسولان و روحانیون بخش ارد نیز در این مراسم حاضر بودند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام شاهچراغ، امام جمعه بخش ارد با عرض خیر مقدم طی سخنانی از راه اندازی شعبه بیت الاحزان در بخش ارد اظهار خرسندی کرد. در ادامه حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت های مؤسسه از ابتدا تا به امروز از عزم بیت الاحزان جهت تربیت ده میلیون حافظ قرآن در ایران اسلامی و گسترش قلمرو فعالیت های قرآنی و فرهنگی مؤسسه به سایر کشورهای جهان اسلام خبر داد و با استناد به آیه شریفه « قَالَ الرَّ‌سُولُ یَا رَ‌بِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ مَهْجُورً‌ا » (۳۰ / سوره مبارکه فرقان) از خیراندیشان حامی قرآن کریم خواست تا در راستای مهجوریت زدایی از آستان مقدس قرآن کریم همکاری و مساعدت نمایند.

 اجرای برنامه حفظ قرآن کریم توسط آقایان حاج نوید رزمجو حافظ کل قرآن و استاد مدارس شبانه روزی و عبدالرضا ابراهیمی از حافظان مدارس شبانه روزی بیت الاحزان اهل و ساکن شهرستان گراش از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه بیت الاحزان بخش ارد بود.

یادآور می شود با رضایت هیات امنای بیت الزهرا (س)  بخش ارد ساختمان بیت الزهرا (س) به مدت ۲ سال  در اختیار بیت الاحزان شعبه ارد قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات