یستمین جشنواره ملی جبرئیل امین به منظور تجلیل از 172 حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در روز 4 اسفندماه 1401 با حضور هزاران نفر از دوستداران قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار گردید. بسیاری از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های کشور این رویداد بزرگ و باشکوه را پوشش خبری دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، بیستمین جشنواره ملی جبرئیل امین به منظور تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در روز ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور هزاران نفر از دوستداران قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار گردید. بسیاری از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های کشور این رویداد بزرگ و باشکوه را پوشش خبری دادند.

رسانه ملی با اعزام گروه تلویزیونی نسبت به تهیه گزارش خبری، مستند تلویزیونی و پخش زنده این رویداد بزرگ ملی در شبکه‌های قرآن و معارف سیما و شبکه استانی فارس اقدام کرد.

خبرگزاری ایکنا از فارس با اعزام خبرنگار و عکاس با تیترهای آغاز به‌کار جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن در شیراز، حفظ قرآن تأثیر فراوانی در شکل‌گیری شخصیت دارد، رونق فعالیت‌های قرآنی به کارنامه جمهوری اسلامی تبدیل شده است، حمایت آموزش و پرورش از ۱۷۲ حافظ کل قرآن و دفتر بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» بسته شد نسبت به پوشش خبری لحظه به لحظه خبری و با عناوین استقبال از حافظان قرآن در حرم شاهچراغ(ع)(گزارش تصویری)‎‎ و بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» و بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» (گزارش تصویری) نسبت به پوشش تصویری این رویداد باشکوه اقدام کرد.

خبرگزاری ایسنا دیگر خبرگزاری بود که با عناوین جشنواره “جبرئیل امین” در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد و تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کریم – شاهچراغ (ع) (گزارش تصویری) این جشن بزرگ ملی را پوشش داد.

دیگر خبرگزاری که این مراسم را پوشش خبری و تصویر داد، خبرگزاری تسنیم بود که با عناوین تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کشور با استقبال حافظان و حاملان قرآن در شیراز+ تصاویر و آئین تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گوشه‌هایی از این مراسم باشکوه را به تصویر کشید.

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) نیز با عنوان سوّمین حرم اهل بیت علیهم السلام، میزبان بیستمین دوره جشنواره «جبرئیل امین»  و سوّمین حرم اهل بیت علیهم السلام، میزبان بیستمین دوره جشنواره «جبرئیل امین» (گزارش تصویری) نسبت به پوشش خبری و تصویری این مراسم اقدام کرد.

پایگاه خبری سحاب پرس با عناوین جشنواره “جبرئیل امین” در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، شاهد جهش فعالیت‌های قرآنی در جمهوری اسلامی هستیم و گزارش تصویری | تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کریم در شیراز این مراسم را پوشش خبری و تصویری داد.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه نیز دیگر خبرگزاری بود که با عناوین حل مشکل جامعه امروز ما در گرو ترویج قرآن کریم است  و بیستمین جشنواره «جبرئیل امین»  (گزارش تصویری) به پوشش توأمان خبری و تصویری این رویداد بزرگ قرآنی پرداخت.

پایگاه خبری فارس به روز هم با تیتر تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن موسسه قرآنی بیت الاحزان به روایت تصویر این رویداد را پوشش توأمان خبری و تصویری داد.

خبرگزاری‌های صدا و سیما (بیستمین جشنواره “جبرئیل امین” در حرم شاهچراغ آغاز شد و تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن در شیرازایرنا (تربیت حافظان قرآن در مناطق محروم مایه افتخار استشبستان (پرورش حافظان قرآنی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است ، موسسه «بیت ‌الاحزان حضرت زهرا (س)» از رویش ‌های پرثمر قرآنی کشور به شمار می رود، حمایت وزارت آموزش و پرورش از تربیت حافظان قرآن کریم) فارس (بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» در حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد / تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن در شیراز) ، برنا (تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن در بیستمین جشنواره «جبرئیل امین»دفاع مقدس (تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن کریم ، لزوم توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن ، یکی از وظایف نظام مقدس ما رونق فعالیت‌های قرآنی است ) ، سینا (جشنواره جبرئیل امین در سومین حرم اهلبیت برگزار شداداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (دفتر بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» بسته شد/معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رونق فعالیت‌های قرآنی به کارنامه جمهوری اسلامی تبدیل شده است) و پیام خبر (دفتر بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» بسته شد/تجلیل از ۱۷۲ حافظ کل قرآن در شیراز) نیز این آیین ملی را پوشش خبری دادند.

رسانه‌های مکتوب نیز به سهم خود به پوشش خبری این مراسم پرداختند.

روزنامه عصر مردم در صفحه ۴ مورخ ۶ اسفند خود گزارشی از این مراسم با عنوان «جبرئیل امین» در حرم شاهچراغ(ع) منتشر کرد. روزنامه افسانه نیز در صفحه ۵ مورخ ۶ اسفند خود با عنوان استقبال پرشور از بیستمین جشنواره «جبرئیل امین » به درج گزارشی از این رویداد عظیم ملی پرداخت. در صفحه ۶ روزنامه خبر جنوب مورخ ۶ اسفند نیز گزارشی از این جشنواره تحت عنوان بال در بال فرشتگان خدا منتشر گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات