نهمین جشنواره سراسری قرآن حوزه‌های علمیه خواهران در روز 6 اسفند ماه در شهر قم برگزار گردید.

نهمین جشنواره سراسری قرآن حوزه‌های علمیه خواهران در روز ۶ اسفند ماه در شهر قم برگزار گردید. در این دوره طلاب در رشته‌های ترجمه و مفاهیم، تفسیر، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی و قرائت به رقابت پرداختند.

این مسابقه در مراحل مدرسه‌ای با حضور ۸۶۰۰ نفر، و در مراحل استانی با شرکت ۱۵۰۰ نفر از برگزیدگان برگزار گردید که از این میان ۱۵۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و پس از رقابت سخت و فشرده بین متسابقین، سرکار خانم مطهره جمشیدی حافظ کل و مربی حفظ مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) شعبه خورموج، رتبه اول کشور در مقطع حفظ کل و سرکار خانم نمازی رتبه پنجم در مقطع حفظ ۱۰ جزء را به خود اختصاص  دادند. گفتنی است خانم جمشیدی در سال ۱۳۹۱ در همین مسابقات در مقطع ۱۵ جزء رتبه سوم را کسب کرده بود.
مراسم تجلیل از این بانوان گرامی در روز سه شنبه ۹۳/۱۲/۱۲ با حضور مسئول منطقه و مسئولان شهر خورموج برگزار گردید. حجت الاسلام فخاران امام جمعه شهرستان خورموج سخنران این محفل نورانی، از زحمات این بانوان تقدیر کرده و خواستار حمایت از این مؤسسه شد. فخاران ضمن قدردانی از زحمات مسئول مؤسسه و مربیان محترم افزود مؤسسه بیت الاحزان تنها مؤسسه برتر در کشور می‌باشد که طرح ۱۰ میلیون حافظ از منویات مقام معظم رهبری را به طور جدی دنبال می‌کند. در پایان هم هزینه سفر مشهد از طرف مؤسسه و هدایای نقدی از طرف امام جمعه محترم و شهردار شهر خورموج  و اداره ارشاد شهرستان به این دو بانوی قرآنی اهدا گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات