مراسم افتتاحیه دومین دوره مراکز حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر استهبان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، افتتاحیه دومین دوره مدارس حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر استهبان صبح امروز ۱۸ تیرماه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که قرآن آموزان و والدین مدارس دخترانه و پسرانه حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر حضور داشتند حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان سخنرانی کرد.

وی با توضیح اهمیت حفظ قرآن در زمانه کنونی که دشمنان هجمه های فرهنگی زیادی بر کشور ما وارد کرده اند گفت: حفظ قرآن کریم می‌تواند نوجوانا و جوانان ما را در برابر نابسامانی های فرهنگی و اجتماعی در جامعه مصون کند.

حجت الاسلام شاهسونی در ادامه با بیان این که مراکز حفظ همراه با تحصیل در سال جدید به عنوان یکی از شیوه های رسمی آموزش مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است گفت: دانش آموزان علاوه بر بهره مندی از مزایای معنوی حفظ و آشنایی با معارف قرآنی در این مراکز، از مزایای در نظر گرفته شده جهت حافظان قرآن در بخش های تحصیلی، استخدامی، دانشگاه فرهنگیان و سایر مراکز کشور بهره مند می‌شوند.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با اشاره به شیوه منحصر به فرد این مراکز در سطح کشور گفت: خوشبختانه در دو سال برگزاری این مراکز شاهد پیشرفت درسی دانش آموزان هم بوده ایم که از بابت افت تحصیلی هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

استقبال از حافظان جدید الورود با صلوات و برف شادی و اهدای قرآن کریم از بخش های دیگر این برنامه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات