با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد:
آیین اختتامیه اولین دوره مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان نداجا و تجلیل از منتخبین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایرنا، آیین اختتامیه اولین دوره مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان نداجا و تجلیل از منتخبین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش سه‌شنبه شب ۵ دی ماه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همرزمان ما همیشه در حال توسل و توکل هستند و حمایت ما از برگزاری مسابقات قرآنی، حداکثری است.

امیردریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه مهد قرآن نیز برای فرزندان کارکنان خود در بندر راهبردی جاسک ایجاد کردیم افزود: این اقدام به منظور قرارگرفتن در مسیر قرآن از کودکی است.

وی ادامه داد: هر قاری و حافظ قران می تواند منشا یک خانواده قرآنی باشد تلاش ما این است که در آینده می توانند منشا خانواده قرآنی باشد. امیدواریم نیروهای مسلح به سمت تحقق این مهم حرکت کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: همه هدف ما این است بتوانیم فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت حافظان قرآن را عملی کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم گفت: امروز نیروی دریایی از فرماندهی برخوردار است که روح و تفکر بزرگ قرآنی دارد.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت با بیان اینکه امیر ایرانی، نهضت قرآنی در نیروی دریایی ایجاد کرده است افزود: طرح های انجام شده در این نیرو برای سایر نیروهای مسلح نیز الگو خواهد شد.

مدیر قران اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش هم در خصوص این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن و اموزش مفاهیم تحت نظارت موسسه بیت الاحزان فاطمه زهرا(س) در بندرعباس است.

ناخدا سوم حسن تجری ادامه داد: این مدرسه آبان پارسال افتتاح شد و تعداد ۵۷ نفر از کارکنان پایور پس از طی مراحل گزینش و دوره ۴۵ روز آزمایشی در مدت یکسال به حفظ بیشتر جزء های قرآن کریم پرداختند.

وی ادامه داد: در چهل و سومین دوره مسابقات نیز تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه ارتش در مهرماه امسال ارزیابی و افراد برتر رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، اذان و مفاهیم برگزیده و امشب تجلیل شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات