25 نفر از جوانان عراقی که جهت حفظ قرآن کریم راهی ایران شده اند صبح امروز مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولین شهرستان قرآنی استهبان و دهستان قرآنی خیر قرار گرفتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ۲۵ نفر از جوانان عراقی که جهت حفظ قرآن کریم راهی ایران شده اند صبح امروز مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولین شهرستان قرآنی استهبان و دهستان قرآنی خیر قرار گرفتند.

در این سفر ناطق الزرکانی رئیس اتحادیه قرآنیان عراق و جمعی از مسئولین این اتحادیه نیز حضور داشتند که با استقبال و خوشامد گویی قرآن آموزان مدرسه شبانه روزی حضرت امام حسن مجتبی (ع) روستای لای خرمی ، در این روستا اقامت گزیدند.

بر اساس این گزارش این قرآن آموزان که ۲۰ نفر از آنها آقا و ۵ نفر خانم هستند، پس از انجام مصاحبه تخصصی توسط اساتید مؤسسه بیت الاحزان از بین ۶۰ داوطلب جوان عراقی جهت حضور در این مدارس برگزیده شدند و با همکاری و هماهنگی اتحادیه قرآنیان عراق به مدت یک سال در روستای قرآنی لای خرمی به حفظ قرآن خواهند پرداخت.

یاد آور می شود مدرسه امام حسن مجتبی (ع) پیش از این نیز شاهد حضور قرآن آموزانی از کشورهای خارجی بوده است، ولی این اولین بار است که قرآن آموزان خارجی به صورت سازماندهی شده و منسجم جهت حفظ قرآن در مدارس بیت الاحزان حاضر می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات