خادم القرآن، مرحوم محمد رضا مقدس، از یاران قدیمی بیت الاحزان و همسر سرکار خانم رقیه درختی، مسئول فروشگاه فرهنگی مؤسسه مرکزی بیت الاحزان بر اثر سکته مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ، آغازی بی پایان را می سراید ”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، خادم القرآن، مرحوم محمد رضا مقدس، متولد ۱۳۵۳ همسر سرکار خانم رقیه درختی، مسئول فروشگاه فرهنگی مؤسسه مرکزی بیت الاحزان شامگاه شنبه بر اثر سکته مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم مقدس از ابتدای تأسیس مؤسسه بیت الاحزان، دلسوزانه در اکثر برنامه ها و فعالیت ها مشارکت داشته و از هیچ گونه تلاشی در جهت پیشبرد اهداف مؤسسه کوتاهی نکرد.

به همین مناسبت حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم

کُلَّ مَن عَلَیهَا فَانٍ وَ یَبقی وَجهُ رَبِّکَ ذُوالجَلَالِ وَ الإکرَامِ

خواهر ارجمند؛ سرکار خانم درختی

و خانواده های محترم مقدس و درختی

سلام علیکم؛

خبر درگذشت تأثر برانگیز خادم القرآن، مرحوم مغفور جناب آقای محمد رضا مقدس موجب تأثر و تألم اینجانب و سایر اساتید، فعالان و خادمان قرآن کریم شد. مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

لذا این جانب خاموش شدن این شمع نورانی را به بازماندگان آن مرحوم به خصوص همسر محترمه شان ، سرکار خانم درختی، که خود از معلمان و فعالان عرصه  قرآن کریم است، تسلیت عرض می کنم.

مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآنی به خصوص خانواده محترم آن مرحوم و مدیران، معلمان و خادمان قرآن کریم تسلیت عرض نموده و از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت خواهانم.

ان‌شاءالله مرحوم مغفور، جناب آقای محمد رضا مقدس که از خادمان قرآن کریم بود از شفاعت کلام نورانی وحی و آن حضرت بهره مند باشد.

مدیر مؤسسه

علیرضا شاهسونی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات