در نشست توجیهی طرح ملی رحله که با حضور نمایندگان وزارت ارشاد، سازمان اوقاف، سازمان دارالقرآن و اعضای ستاد این طرح ملی برگزار شد، میزبانان در خصوص روند اجرای شایسته طرح توجیه شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست توجیهی میزبانان طرح ملی رحله با حضور حجت الاسلام و المسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی متقی مدیر کل امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، منصور آقامحمدی مسئول دفتر و نماینده رئیس سازمان دارالقرآن، اعضای ستاد طرح ملی رحله و جمعی از میزبانان این طرح روز پنجشنبه ۹۵/۲/۳۰ در سالن کنفرانس سازمان دارالقرآن برگزار گردید.

بر اساس این گزارش در این نشست مباحث آموزشی طرح، معرفی کمیته های ستاد طرح ملی رحله و مسئولین آن کمیته ها و ایراد نقطه نظراتی پیرامون جذب قرآن پژوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست تفاهم نامه ای مابین مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و میزبانان طرح ملی رحله، مبنی بر تعهدات اجرایی آنان به امضاء طرفین رسید.

یادآور می شود طرح ملی رحله،حفظ ۴ جزء از قرآن کریم می باشد که در تعطیلات تابستان سال ۹۵ توسط مؤسسه بیت الاحزان و با مشارکت نهادهای فرهنگی و قرآنی در بیش از ۳۰ نقطه کشور برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات