حجت الاسلام علیرضا شاهسونی از تمدید مهلت نام نویسی طرح ملی رحله تا دهم تیر ماه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) حجت الاسلام شاهسونی رئیس ستاد طرح ملی رحله  از تمدید مهلت نام نویسی در طرح ملی رحله برای بار دوم خبر داد.

بنا بر این گزارش شاهسونی افزود: با توجه به این که این طرح یک بار تمدید شده است اما هنوز متقاضیان زیادی با تماس و دررخواست‌های مکرر خواستار تمدید مهلت نام نویسی این طرح ملی هستند.

عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت خاطر نشان کرد: برخی از میزبانان نیز با توجه به اضافه شدن دیرهنگام به طرح و استقبال پرشوری که صورت گرفته تاکنون نتوانسته اند موفق به ثبت نام تمامی داوطلبین شوند. لذا پس از بررسی‌های صورت گرفته در ستاد طرح ملی رحله مصوب شد تا مهلت نام نویسی در این طرح تا دهم تیرماه تمدید شود.

وی با تأکید بر این که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید مجدد نخواهد بود از متقاضیان و میزبانان درخواست کرد هر چه سریعتر نسبت به نام نویسی در طرح ملی رحله اقدام نمایند و از واگذاری ثبت نام به روزهای آخر پرهیز کنند.

یاد آور می‌شود طرح ملی رحله حفظ ۴ جزء قرآن کریم در ۲ماه تعطیلات تابستان می‌باشد که پس از اجرای موفق در سال گذشته برای دومین سال پیاپی در تابستان سال جاری توسط مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) اجرا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام بر روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات