علیرضا شاهسونی رئیس ستاد طرح ملی رحله از تمدید مهلت ثبت نام طرح ملی رحله تا پایان خردادماه خبر داد/ مدارس شبانه روزی فقط تا 20 خرداد مهلت ثبت نام دارند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان و رئیس ستاد طرح ملی رحله در گفتگو با خبرنگار بیت الاحزان از تمدید مهلت ثبت نام طرح ملی رحله تا پایان خردادماه خبر داد.

وی علت تمدید را اضافه شدن مراکز جدید به این طرح، درخواست مؤسسات میزبان جهت تبلیغات بیشتر و همچنین تقاضاهای افراد زیادی بود که به دلیل عدم اطلاع کافی فرصت ثبت نام را پیدا نکرده بودند.

رئیس ستاد طرح ملی رحله با توجه به محدودیت ظرفیت مراکز برگزاری طرح رحله از متقاضیان درخواست کرد هر چه سریع‌تر به سایت مؤسسه بیت الاحزان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شاهسونی در خصوص ثبت نام مدارس حفظ یکساله نیز اظهار داشت: با وجود تمدید مهلت ثبت نام این مدارس از ۳۱ اردیبهشت ماه به ۱۵ خرداد، هنوز متقاضیانی جهت ثبت نام با ما تماس میگیرند. لذا تصمیم بر این شد که مهلت ثبت نام برای آخرین بار تا ۲۰ خردادماه تمدید شود.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام طرح ملی رحله بر روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات