مراسم سوگواری شام غریبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور خیل کثیری از مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت، حافظان قرآن کریم و کارکنان مؤسسه بیت الاحزان، در فضایی آکنده از اندوه و ماتم در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مراسم سوگواری شام غریبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور خیل کثیری از مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت، حافظان قرآن کریم و کارکنان مؤسسه بیت الاحزان، در فضایی آکنده از اندوه و ماتم در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

بر اساس این گزارش برنامه های سوگواری فاطمیه دوم امسال با ابتکار مرکز مدیریت بیت الاحزان به مدت ۵ شب و هر شب در یک از روستاهای دهستان خیر برگزار شد و محبین اهل بیت (علیهم السلام) در روستاهای محمد آباد، مبارک آباد، سهل آباد، بنوان و ماهفرخان با حضور و عزاداری در این مراسم، عشق و ارادت خود به ساحت مقدس حضرت ام ابیها (سلام الله علیها) را ابراز کردند.

در ابتدای مراسم شام غریبان که در سالن شهید الهی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار گردید، رجبی از قرآن آموزان مدارس حفظ بیت الاحزان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. در ادامه حجت الاسلام علی اکبر اسلامی نسب پیرامون فضائل و کرامات حضرت زهرا(سلام الله علیها) به سخنرانی پرداخت. ذکر مصیبت و مداحی در رثای بانوی دوعالم توسط آقای سعید فضلی و حجت الاسلام بشیر کوچکی و تشییع جنازه نمادین حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

در پایان مراسم، جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفری حاضران از سفره با برکت حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهره مند شدند.

یاد آور می شود مرکز مدیریت بیت الاحزان همه ساله مراسم فاطمیه دوم را با حضور هزاران نفری شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می نماید تا جایی که این مراسم، به یکی از بزرگترین جلسات اهل بیتی شهرستان تبدیل شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات