مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام‌ الله علیها) با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی (رحمه الله علیه) از اولین حامیان مادی و معنوی بیت الاحزان را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی (رحمه الله علیه) از اولین حامیان مادی و معنوی بیت الاحزان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی مرحوم آیت الله حسین راستی کاشانی (رحمه الله علیه) را به جامعه روحانیت، خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
حمایتهای بی دریغ معنوی و مادی آن عالم ربانی در اوایل شکل گیری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان و رهنمودهای ارزنده ایشان در طول سالهای گذشته فراموش شدنی نیست. فعالیت‌های مخلصانه آن عالم پارسا و اسوه اخلاق که عمر با برکت خود را در راه ترویج قرآن کریم و نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) صرف نمود، الگویی عملی برای اینجانب و سایر ارادتمندان به ایشان می باشد. امید است بتوانیم با گسترش فعالیت های قرآنی و فرهنگی مؤسسه بیت الاحزان که به یقین یکی از باقیات صالحات آن مرحوم می باشد، ادامه دهنده راه پربرکت ایشان باشیم.

ان شاء الله خداوند روح آن عالم فرزانه را قرین رحمت خویش قرار دهد.

علیرضا شاهسونی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات