مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شبستر از همکاری موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و میزبانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر جهت برگزاری "طرح ملی رحله3" (حفظ شبانه روزی 4جزء قرآن کریم در2ماه تابستان) در شهرستان شبستر در استان آذربایجانی شرقی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا متقی فرد، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شبستر از همکاری موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و میزبانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر جهت برگزاری “طرح ملی رحله۳” (حفظ شبانه روزی ۴جزء قرآن کریم در۲ماه تابستان) در شهرستان شبستر در استان آذربایجانی شرقی خبر داد.

مسئول برگزاری این طرح در شهرستان شبستر عنوان کرد: تمامی ظرفیت و امکانات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر در اختیار قرآن آموزان این طرح قرار خواهد گرفت و پذیرش دواطلبان در مرحله نهایی۴۰ نفر می باشد.
وی گفت: با توجه به استفاده از امکانات حوزه علمیه، اولویت پذیرش با طلاب و سپس سایر جوانان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی می باشد.
این استاد حوزه علمیه همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه فرزندم هم اکنون در مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) مجتبی موسسه قرآنی بیت الاحزان واقع در روستای لای خرمی از توابع استهبان فارس مشغول حفظ قرآن می باشد و هم اکنون با ۱۰ ماه تلاش موفق به حفظ ۲۵ جزء از قرآن کریم شده است؛ لذا برکات و اثرات تربیت این طرح حفظ تخصصی را از نزدیک دیده و لمس نموده ام و مصصم هستم علی رغم مشکلات عدیده مالی از برگزاری این طرح حمایت نموده و پرداخت حق الزحمه اساتید و برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی را نیز تقبل می نمایم.

حجت الاسلام متقی فرد همچنین عنوان کرد: بر اساس رایزنی های بعمل آمده، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر و بیت الاحزان شعبه تبریز نیز در برگزاری این طرح همکاری و مشارکت دارند.

علاقمندان ( ویژه ساکنان استان آذربایجان شرقی)  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۴۲۲۴۰۳۸۴ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است طرح رحله شهرستان شبستر اضافه بر ظرفیت مشخص شده طرح های رحله می باشد و ثبت نام آن تلفنی است و از طریق سایت بیت الاحزان پذیرش جهت این شهرستان صورت نمی گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات