در آستانه ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شعبه ای از مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در روستای دهویه از توابع رودبال شهر ایج شهرستان قرآنی استهبان افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در آستانه ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شعبه ای از مؤسسه بیت الاحزان در روستای دهویه از توابع رودبال شهر ایج شهرستان قرآنی استهبان افتتاح شد.

بنابر این گزارش در این مراسم که حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان، احمد تاجبخش مسئول منطقه استهبان و جمعی از کارکنان مؤسسه مرکزی حضور داشتند ابتدا نوید رزمجو از حافظان توانمند و مسلط مؤسسه بیت الاحزان و دارای رتبه های برتر کشوری به تلاوت قرآن پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام علم الهدی روحانی مستقر در منطقه و مسئول شعبه دهویه ضمن سخنانی با تشکر از مردم روستا در فراهم آوردن زمینه شکل گیری این شعبه خواستار مشارکت و حضور در فعالیت های شعبه توسط اهالی روستا شد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان نیز ضمن سخنانی در اهمیت فراگیری قرآن از همت مردم و مسئولان روستا در راه اندازی شعبه قدردانی کرد. در این مراسم همچنین از کوچک ترین قرآن جواهر نشان جهان که تنها در ۲ صفحه کتابت شده بود رونمایی شد و در بخشی دیگر از مراسم، نوید رزمجو به اجرای برنامه حفظ پرداخت که با استقبال حاضرین مواجه شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از قرآن آموزان که تا قبل از افتتاح رسمی شعبه موفق به حفظ قرآن کریم شده بودند با اهدای جوایز تجلیل شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات