شوراهای اسلامی دهستان خیر روز گذشته در دفتر مرکزی مؤسسه بیت الاحزان با حجت الاسلام شاهسونی مدیر بیت الاحزان دیدار کردند.

 

شوراهای اسلامی دهستان خیر روز گذشته در دفتر مرکزی مؤسسه بیت الاحزان با حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این دیدار مباحث مختلفی از جمله تبدیل دهستان خیر به دهستان نمونه قرآنی، راه اندازی مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی در تمامی روستاها و توسعه فرهنگ قرآن کریم با حضور پررنگ تر مؤسسه بیت الاحزان در تمامی روستاهای دهستان خیر مطرح شد.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور شوراهای اسلامی دهستان خیر در مؤسسه بیت الاحزان، بر آمادگی بیت الاحزان در گسترش فعالیت‌های خود در تمامی روستاهای بخش خیر تأکید کرد و در این راستا از شوراها، دهیاری ها و خیرین منطقه در جهت توسعه فعالیتهای قرآنی درخواست حمایت و پشتیبانی نمود.

شایان ذکر است دهستان خیر که به عنوان پایگاهی در جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی در کشور شناخته می‌شود شامل ۱۲ روستا می‌باشد که در شمال و شمال غربی شهرستان استهبان در استان فارس واقع شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات