خادم القرآن، مرحوم سلیمان مددی، همسر سرکار خانم سیده فاطمه حسینی، مسئول شعبه همنده (جهرم فارس) و از حامیان مادی و معنوی بیت الاحزان در حادثه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرگ، پرواز بلند روح از خاک بر افلاک است و به راستی که هیچ نزهتگاهی زیباتر از سریر بلند آسمان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، خادم القرآن، مرحوم سلیمان مددی، متولد ۱۳۵۷ همسر سرکار خانم سیده فاطمه حسینی، مسئول شعبه همنده (جهرم فارس) و از حامیان مادی و معنوی بیت الاحزان دیروز در حادثه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم مددی از ابتدای تأسیس شعبه همنده (سال ۸۵) در همه شرایط در کنار همسر و مؤسسه بود و از هیچ گونه تلاشی در جهت پیشبرد اهداف مؤسسه کوتاهی نکرد. نکته جالب اینکه ایشان بر خلاف بضاعت مالی کم با دستی گشاده پیگیر ساخت ساختمان شعبه بوده و با تلاش های شبانه روزی ایشان ساختمان شعبه همنده به نتیجه رسید.

گفتنی است این عزیز تازه از دست رفته برادر حجت الاسلام محمد رضا مددی (از شاگردان حاج آقا قرائتی) و عیسی مددی (مسئول منطقه ای شیراز) و هر دو از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان بود.

به همین مناسبت حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند؛ جناب آقای حیدری مقدم، مسئول محترم منطقه جهرم

و خانواده های محترم مددی و  حسینی

سلام علیکم؛

خبر درگذشت تأثر برانگیز خادم القرآن، مرحوم مغفور جناب آقای سلیمان مددی موجب تأثر و تألم اینجانب و سایر اساتید، فعالان و خادمان قرآن کریم شد. مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

لذا این جانب خاموش شدن این شمع نورانی را به بازماندگان آن مرحوم به خصوص همسر محترمه آن مرحوم، سرکار خانم حسینی، که خود از فعالان عرصه  قرآن کریم است، تسلیت عرض می کنم

مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآنی به خصوص خانواده محترم آن مرحوم و مدیران، معلمان و خادمان قرآن کریم شعبه همنده تسلیت عرض نموده و از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت خواهانم.

ان‌شاءالله مرحوم مغفور، جناب آقای سلیمان مددی که از حامیان فرهنگی قرآن کریم بود از شفاعت کلام نورانی وحی و آن حضرت بهره مند باشد.

مدیر مؤسسه

علیرضا شاهسونی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات