تعداد 500 نفر از حافظان قرآن کریم برادر که در طرح های رحله بیت الاحزان در تابستان موفق به حفظ قرآن شده اند به همراه 500 نفر از حافظان قرآن کریم خواهر که در شعب مؤسسه به حفظ قرآن نائل آمده اند حضور خواهند یافت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مؤسسه بیت الاحزان با کاروانی ۱۰۰۰ نفره در اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۵۱ با محوریت سوره مبارکه واقعه حضور پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در آیین اختتامیه طرح که جمعه ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، تعداد ۵۰۰ نفر از حافظان قرآن کریم برادر که در طرح های رحله بیت الاحزان در تابستان موفق به حفظ قرآن شده اند به همراه ۵۰۰ نفر از حافظان قرآن کریم خواهر که در شعب مؤسسه به حفظ قرآن نائل آمده اند حضور خواهند یافت.

در واقع این مراسم به عنوان آئین اختتامیه بزرگترین رویداد قرآنی رسانه‌محور و یا بزرگترین رویداد قرآنی با مشارکت عموم مردم با حضور جمع کثیری از جامعه قرآنی، شرکت‌کنندگان طرح و مسئولان قرآنی و عالیرتبه نظام برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم از شبکه قرآن، رادیو قرآن و یکی از شبکه‌های یک یا دو به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

یاد آور می شود در تابستان سال جاری نزدیک به ۱۵۰۰ قرآن آموز با حضور در ۲۲ مرکز طرح ملی رحله در سراسر کشور موفق به حفظ ۱ تا ۴ جزء قرآن کریم شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات